Kubragnssvr63 Edaa1334 merhabaaa benim gayet rahat gidiyor ama henüz hareketleri hissedemedim o uzuyo sadece
Kubragnssvr63 Edaa1334 ayy burda hep erkenden hissedenler yaziyo daha çok canım sıkılıyor panikliyorum bu sefer en kısa zamanda bizde hissederiz umarım 🙏🙏❤️
Ae3800 Kubragnssvr63 bence hiiç panikleme burda 6.haftada hissettim yazanı görmüştüm şok geçirmiştim özellikle ilk gebelikse 22-24.haftalar bile normal diyorlar
GizemTAN Selam kızlar 19+2 deyim bende. Hersey güzel gidiyor sadece 2 gündür otururken sağ taraftaki ön kaburgamda batma oluyor birde bebişimin gecesi gündüzü karışık galiba gündüz sıfır hareket gecede uyutmuyor 😁😁
Haticengin17 Haftadan selamlar ikinci gebeligim 17. Haftadan beri hissediyorum artik tekmelere geciyor gibiyiz😋 hersey normal gidiyor haftaya detaylım var bakalim
Ayysee- Selamlar ben de 19 haftadayim iyi geçiyor gibi. Elimi karnıma koyup hafif bastırdığımda çok minik kalp atışı gibi hissediyorum. Bu bebek mi bilmiyorum.☺️
Buketedaa Edaa1334 merhaba bende bugün 19+1 oldum çok şükür sıkıntısız geçiyor. Bende bebek hareketlerini henüz hissetmedim o yüzden çok moralim bozuluyor 🥹🥹