Kızlar uygulamaya göre doğumuma 24 gün kaldı başta kesinlikle normal doğum istiyorum diyerek çıkmıştım bu yola içimde hep korku vardı ama süre azaldıkça iyice içimi korku kapladı. Birçok kişi normal doğum sonrasında daha çabuk toparlanıldığını söylüyor. Artılarını eksilerini düşünüyorum işin içinden çıkamadım açıkçası tecrübelerinize ihtiyacım var