aslanprenses_ dnzalya123 bununla ilgili kitaplar var. Kitaplarda adım adım nasıl yapman gerekiyor bebeğin hazır mı anlarsın 🥰
Edayusufdoruk dnzalya123 canim ben oglumu 2 bucuk yaşında alistirdim cise hazır olduğuna dair biseyler gosteriyormu yani kakasini gizli gizli yapiyormu cocuk hazırmı yani
hunilimom dnzalya123 çocuk hazıi siz hazirmisiniz kendini ifade edebiliyor mu? Hadi 2 yaşına geldi bırakayım olmuyor ben 3 defa denedim en son 3 yaşında alıştı
Umutlabekle Edayusufdoruk dnzalya123 şuan mücadele içindeyim. 23 aylık oğlum bende 33 hafta hamileyim doğumdan önce alışsın istedim ama hataya düşmüşüm aslında tüm belirtileri gösterdi yapacağına inandım ama olmadı çok çok çok zorlandık 5 gün bitti hala yaptıktan sonra söylüyor tuvalette denk gelirsek yapıyor. Ben pes ettim beze dönmek istiyorum ama eşim az daha sabır diyor iki gün daha deneyeceğiz
Edayusufdoruk Umutlabekle sen onu 5 dakkada 10 dakkada bir gotur cnm ben öle yaptim alistirdim gecede eyer sariyorsan sarma
Sedefkitir12- dnzalya123 bende 2 buçuk yaşında alıştırdım kızımı büyük tuvaleti gelince söylüyordu öyle yapıyordu bir iki kere de tuvalete götürdüm hadi kızım çiş gitti yapalım çişe bay bay yap falan diyodum ona hani oyuna çeviriyordum öylelikle alıştı 🥰
Minikperi Hiç bez takmamalısınız kararlı olmalısınız ve ilk 1 ay her seferinde etrafa yapmasına hazırlıklı olmalısınız. 2 saatte bir gelse de gelemese de tuvalete otutturmalısınız. Kışa giriyoruz biraz zamanlamanız hatalı diye düşünüyorum çünkü halıları kaldırmalısınız. Çocuk üşütebilir sürekli altına yapacak siz yıkayacaksınız vs vs. YouTube da uzmanlar var onlardan dinleyebilirsiniz. 🌸
Seval2468 dnzalya123 acele etmeyin bende 2 yaşta denedim olmadı hiç üstüne gitmedim. 2 buçuk yaşında tekrar denedim 4 günde öğrendi hazır olduğunda belli eder zaten .
Yaprakdokumuseverr dnzalya123 Oğlum 2,5 yaşında yapmak istemediğini söylüyor oyun vs yapıyorum ama gerçekten istemiyor ve yapmıyor. Bekliycez mecbur
Kiwitoveannesi dnzalya123 lazimligi göz önüne koyun mümkünse oturduğunuz odaya üstüne otursun kalksın onun yanlış bisey olmadığını çişin kazanın nereye yapıldığını anlattın ben oğlum 1 buçuk yaşında bıraktı bu şekilde ama lazimligi oturduğunuz odaya koyun ki bilsin onun ne olduğunu Bi bebek alıp hadi annecim gel bunun çişi gelmiş Kakasını gelmiş diyip yaptırın oyun yapın kendi aranızda artık herzeyi anlıyorlar şuan
Annesii23 dnzalya123 2 yaş gec bi yaş değil ki neden dert ettiniz. Bende böyle 2 yaşında falan denemiştim hiç olacak gibi değildi zorlamadm bıraktım 3 yaşına geldiğinde 2 günde sorunsuz kolayca alıştı tuvalete yani iyi ki küçükken zorlamamışm herşeyin bi zamanı varmış gerçekten
Esraserttag dnzalya123 Çişe alıştırma sürece devamlılık ve istikrar isteyen bi dönem maksimum 2-3 günde alışıyor bide bezi asla göstermeyin ona artık çişin tuvalete yapılacağını aşılayın 5 dk da bir WC ye götürün
Asel53 dnzalya123 tamamen çocuğunuzla alakalı hazır mı değil mi anlamanız lazım ,, biz 2 buçukta yaşında bıraktık ama sinyalleri aldığım için başladım mesela bezi kuru kalkıyordu sabah , bezden aşırı derecede rahatsız oluyordu
Gulsahim dnzalya123 canım benim kızım 3 yaşında bu hafta hallettik 🥰 iki yaşında gec kalmış değil üzülme..geçen sene bizde başarısız olmuştuk çünkü yarım yamak konuşuyordu ama şimdi maşallah herseyini söylüyor ve başardık illaki alışacak..etrafımızda onunla yaşıt akranalri var onlarıda gördü tuvalete yaparken kendi karariyla aştık bunu..illaki başaracaktır zamanla.saglikli günler dilerim 🥰
Yasemin_0435 Gulsahim merhaba benim kızim 4 yaşında ama gece hala alismadi napacagim bilmiyorum 4ay sonra doğum yapacağım
Sevgigulsen dnzalya123 ben kızımı 3 yaşına 2 ay kala kasım ayında braktirdim. Soğuklara denk geldik ama yapicak brsey yok.. çocuk hazır olsada annenin de hazır olması lazm. İlk 2 hafta affedersiniz yerden bok topladık 😄 keçi boku gibi geziyordu yaparak ama çok nadir. Alışma süreci çok normal. İlk zaman kilotlarini yıkayıp hemen kurutuyoduk.. yani kaçırması alisamaasi çok normal. Tuvalet şarkıları açtım hep.. ilk 4 gün kaka yapmadı mesela sonra yapınca bir daha alıştı.. gece ilk hafta uyandırdım yapması için ama yapmadı bende bir daha zorlamadim. geceleri çise kalkmadı. Alışma süreci 15 20gunu buluyor. Kararlı olun en önemlisi o. Bezi bir kere çıkarırsanız bir daha takmayın . Ve uzmanlar en doğru yasin 3yas olduğunu söylüyor.. tabi bebek anne hazırsa daha erken de olabilir ama siz blirsinz
Gulsahim Yasemin_0435 geceleri altına kaçırması bu yaşlarda ve bazen 7 yaşına kadar olabiliyor canım mecburen önlem alarak yatırmak.mesela yatmadan önce tuvalete götürmek lazım…çevremde.cok duyuyorum geceleri altına kaçıran hatta abim bile küçükken kacirirdi 😁🤭🥰 gece 12 1 gibi gibi uyandirip götürmek lazım…mesela bazen enfeksiyon oluyor idrar yollarıni usutebiliyorlar..sağlık problemi yoksa sabirdan başka yapacak bişey.yok canım surekli önlem almak lazım
whitedream dnzalya123 21 aylığız 9 aydan beri lazimliga oturttum kakasını yapmaya alıştı oraya. gün içinde arada bezini çıkartıp oturtuyordum ama 10 gündür bezi çıkarttık gece takıyorum sadece sokaga çıkarsak alıştırma külotu giydiriyorum.gun içinde 30 dk da tuvalete götürüyorum yapıyo eğer TV yada oyun cazip gelirse gitmemek için direniyo.bazen yapmadan söylüyo bazen çiş kaçırınca, şuan tuvalet süremiz 1 saatte bir oldu zamanla olcak bişi.bide bebeğin kakasını yaptığı biyolojik saati olur hep aynı saatlerde yapar yetişkinler gibi o saatleri takip edebilirsiniz 3 buçuk aylık hamileyim ikinci olursa öğretemem diye birden karar verdim başladım ben bazen zorlanıyorum ama yapcak bişi yok
elif-asil dnzalya123 bence herşey bebekte bitiyor acele etmeyin sürekli ona anlatın konuşun bezi bırakcaz tuvalete gıdıcez elimizi yıkıycaz falan filan ben bir sabah çıkardjm baktm 1 saat falan bezsiz kaldı kızım altına kaçırdı birkaç kez kızmadm hiç ama bezimi istyrm dıe agladı. Zorla ögretmek istemediğim için bezledm… 1 hafta sonra çıkaralım mı annecim bezi dedm tamm dedi.. İlk gün her defasında ben götürdm teklif ettm çiş var mı gidelim yaptıgı saatlere dikkat ettm.. Milletin dediği gbı işte dön yetmiyo heryer batıyo falan hiç olmadı öle… 2 gün 30 dk da bir ben götürdm arada yalandan da olsa o anne çiş dedi öle geçti ve 3 gün kendi söyledi hepsini… Ben zorla götrmedm gelmek istemediğin de sen nasıl koşuyorsun koş bakalm… İşte oyuncak götrdk daha uzun otrması için büyüğünü de korkmadan yapması için… Ellerini yıkama yarısı yaptık… Şarkılar söyledk büyükte zorlandığın da elimi sıkmak ister misin annecim dıe seçenekte bulundum gibi biz 3 günde hallettk