Adetim 3 gün gecikti ve bu gün akşama doğru kanama başladı normal adetten daha agrılı ve göbeğimin üst tarafında mide hafif aşagısı 2 yan tarafında aşığı agrı ve yanma var ve dokunup bastırdıgımda 2 taraftada yuvarlak bisey elime degiyor beze gibi acaba ne ola bilir neden böyle oldu çok agrı yapıyor daha öncede kimyasal geçirdim temmuzda Allahım çok acıyor ve sertlik var aynı kısımda