Agg0207 cokkasmabeabi ben kullandım ilk kızımda canım ama kemerini takiyordum bide 3 aylıktı kızım kullanmaya başladığımda çok sorun olmamıştı kızım hatta ayağıyla kendisinisallamayi öğrenmişti içinde 😂
cokkasmabeabi gokcetugumm kemeri takmıyorum henüz, öyle daha da aşağı iniyor çünkü 😬 kumaşı kaygan baya o da iyice alta doğru indiriyor
gokcetugumm cokkasmabeabi 😂😂 yaa ozaman battaniye ile falan mı destek koysanız alta biraz yüksek tutarsa ancak öyle kaymaz gibi geldi ☺️
cokkasmabeabi gokcetugumm öyle deneyeceğim sabah artık, salladıkca aşağı kayıyor uyanınca farkettim ben de 🙈
cokkasmabeabi Agg0207 17 günlük koydum içine de kemere pek gerek görmedim bu yüzden 🙈 onu da taksam yere doğru kaymış olur