Zeybal34 kubrayurek 14 dk sonra 5+0 oluyoruz. Hiçbir belirtim yok.😂 Belirtim olsun istiyorum. Psikopata bağlıycam artık. O duyguları yaşamak 7 24 delirip ağlamak gülmek istiyorum yok olmuyor.😂😂😂
Yaprakdokumuseverr kubrayurek 5+4 üm tansiyon ve uyku hariç hissetmiyorum hatta bazen unutuyorum. Ancak tekmelerden sonra anlıyo insan hamile olduğunu
Rukoss Zeybal34 beta değerin kaç canm benim de bugün 41 çıktı betam hiç belirti yok doktorum 10 gün sonra kese gözükür dedi
Zeybal34 Rukoss ilk 113 2. 295 benimde 10 gün sonra dedi geçen hafta. Pazartesi gideceğim bakalım. Hayırlısı olsun sizinde
kubrayurek Yaprakdokumuseverr bende daha kontrole gitmedim cok merak ediyorum bakalim benim ki nasil olucak 😍
Zeybal34 Rukoss yüksekte bugğn aşırı kanamam oldu acil doktora gittim. Düşük riskli dedi ama tek kese gözüktü. Kanama alanı mı ne varmış. Kese iyi durumda dedi. Haftaya kalp atışı için gel dedi. Kötü bişi olsaydı salmazdı heralde demekki sağlıklı.