Kızlarr 34 haftalık hamileliğim dün doktora gittim bu arada ben yurtdışında yaşıyorum doktor bana bebeğin başi yukarıda olduğu için bu ay sonu sezeryan yapacağız dedi ama 20 ekim tekrar gidicem ozamana kadat dönmediyse biz kendimiz döndüreceğiz diyor dönmezse ztn sezeryan olacak ve eltim akşam bi banyo yap ayağın altına yastak koy döner diyor doğrumu ki ilk defa duyuyorum. Sizin Bildiginiz bi yöntemin varmı yaptığınız bir şey 🤭