Zeybal34 var merak etme ☺️ Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻 lekelenmen filan da olabilir tüp bebekte çok oluyor çünkü haberin olsun panik yapma doktorunla görüş zaten o seni yönlendirir.. ben sebepsizce büyük kanamalar geçirdim her defasında koştum doktora bi sıkıntı yoktu çok şükür önemli olan sakin kalıp doğru davranmak.. soracağın bişey varsa yardımcı olurum 🌸