Gebe kaldıktan sonra sadece sanpo sigorta yapıyor 8 muayene hakkı ve doğum var 25 bin filan di heralde medicana da arkadaşım yaptırmıştı. Normalde muayene ücreti 800 tl zaten dogum en kötü şuan 20 25 bindir zaten. Her halükarda sigorta iyi olur ben anadolu sigorta yaptırdım gebeliktnden önce. 10 muayene hakkım yatış ameliyat çekap ve tüm bölümleri doğumu kapsıyor kan ultrason vs hepsini kapsıyor hatta refakatçi bile. Ve ben 1 hazirandan 6 bin 700 e yaptirmistim şaka gibi bir fiyat iyiki yaptirmisim