EczOzlemC Haftaya girişimle kasık agrıları hafif hafif başladı 2-3 gündür bel agrısı esliğinde geliyor hadi hayırlısı
Sinan35eda El2sed39 benim var 37+6 olduk sancı ağrı oluyor ama bebeğim ters dönmüş bı iki haftaya beli olucak belki sezaryan olur