Mayısta 24 haftalık ikiz bebeklerimi rahim ağzı yetmezliğinden kaybettim dikiş atılamadı kese sarkmıştı ilk gebeliğimdi anlaşılmadı sancıyla acile gittiğimde çok oyaladıkları için müdehaleye geç kalınmıştı.. Şimdi 11 haftalık hamileyim tekrar çok şükür 12. Haftada serklaj atılcak inşallah ama korkuyorum dikişli olanlardan olumlu tecrübeler duymaya ihtiyacım var 🥺🥺