Pamukçuk olabilir, karbonatli suyla silersiniz. Biberon temizlemeye de dikkat edin. Çalkalama yetmez. Ama yine de diş için 3 ay erken. Benim çocuğumda 3 aydan başladı dişi bayağı sonra çıktı. Tükürük bezleri gelişiyor bebeğin şu an. Bir de benim çocuğumda harita dil diye birşey var, onu da bir araştırın. Enfeksiyon aldığında dili pamukçuk gibi ama fazla yara oluyodu. O da çaresi olan bişey değil, o dönemde baharattan falan uzak tutuyoruz, salçadan vb şeylerden..