İlk gebeliğim bebeğim kız 32.haftadayım daha valizi tam kapatmadım ama hazırladıklarımı size yazıyorum işinize yarayabilir..Fazla gereksiz diyenler olacaktır o sizin görüşünüz sırtımda taşımayacağım sonuç olarak arabada gider gelir..Hastane ile evimin arası 1 buçuk saat o yüzden her şeyi almak istedim..Göğüs pompası almadım ihtiyaç halinde alınır diye düşünüyorum..💜🐣
BEBEK İÇİN
-10lu hastane çıkışı (hemşireye verilecek)
-3 adet yedek kıyafet(alt üst,iç zıbın,şapka eldiven çorap önlük)
-Toka,bandana
-pişik kremi
-Bir paket pamuk ve ıslak mendil
-20 adet Bez
-Alt açma örtüsü tek kullanımlıklar
-1 adet kalın,1 adet orta kalınlık,1 adet müslin battaniye
-Emzik,biberon
-Puset
-Kapı süsü
-Oda için balon
ANNE İÇİN
-2 adet pijama takımı
-1 adet sabahlıklı elbise takım
-Çorap,kilot,emzirme sütyeni,hırka,çıkış kıyafeti
-Göğüs kremi
-Göğüs pedi
-Emzirme çayı(hipp natal bende ki)
-Otel terliği(havlu olanlardan)
-Taç
-Havlu,diş fırçası (eşim ve benim),losyon,deodorant
-makyaj çantası
-Havlu kâğıt,wc kağıdı
-Depend ve normal ped
-Toka,tarak
-kirli için poşet
-şarj aleti
-Atıştırmalık Bar’lardan enerji için
-lavanta yağı(rahatlamak için)
-Eşime yedek kıyafet
Benim aklıma gelenler bunlar umarım işinize yarar eksiğim varsa yazın mutlaka 🫶🏻🌸😇