Merhabalar 37 haftalık hamileyim doktor suyun çok azalmış dedi. Bebek pozisyon olarak doğum pozisyonunda ama kanala girmemiş. Suyum azaldığı için doktor doğumu erken başlatmak isteyebilir. Bu durumda normal doğum olur mu sizce yaşayan var mı bebek için bir sorun olur mu?