Evrem990 benimde kollarım ellerim kaşınıyordu doktoruma yazdım ilk olarak klostaz ve gebelik zehirlenmesinden şüphelendi acile git tahlil yaptır ertesi gün yanıma gel sonuçlarla dedi çok korkmuştum şükür tahliler normal deger çıktı alerjik bir durum olabilir diye bir ilaç yazdı onu kullanıyorum hafifledi kaşıntım gebelikte kuruyor ya vücüt sanırım tahriş oluyor o da kaşıntı yapıyor tahlilerde sıkıntı yoksa tabi.