Ecemnm İkidir başıma geliyor bir kaç gün önce wc gittim wcden kalktiktan sonra iç çamaşırımi çektim biraz islaklik hissetim çay kaşığı kadar iç camasirma sıvı degmişti idrarmiydi başka birseymidi analmadim (normal Beyaz akıntı değildi ) bugün yine WC gittim iki üç kere sonra yine çay kaşığı kadar iç camasirma sıvı degmiş anlmadim idrarmi kaçırıyorum nrandevu aldım pztsi korkuyorm kötü birşey yoktur inşallah görüş ve önerilerinizi bekliyorum:( bu arada 16 haftaligim
Stormi Ecemnm muhtemelen idrar canım, su çok daha fazla geliyor öyle akıntı şeklinde değil karıştırmanın mümkün olacağını sanmıyorum baya boşalıyor, sızıntı şeklinde de olabilir elbet ama o da sürekli sızar wc haricinde de gelir
Zulalg Ecemnm amnisure testi yapıyorlar orda anlıyorlar idrar mı yoksa keseden mi diye. Sizin zamanlarınıza yakın bana da olmuştu
Ozlem2505 Ecemnm bende yaşıyorum aynı şeyi acilde test yapmışlardı su değildi çok şükür . büyük ihtimalle idrar dedi doktor bebek baskı yapıyor mesane tam boşaltılamadığı için oluyordur demişti