Dnz17 ben de aynı geçen gün tartıldım 3 kilo fazla çıktım dedim 1 günde herhalde almış olamam 😅 gittim saglık ocagında birdaha tartılıp eve geldim tekrar tartıldım yine aynı. dedim Allah allah.akşam yatarken bilerek hiçbirşey atıştırmadım. bol su içtim. sabah aç karnına tartıldım çok şükür yine eski kilom çıktı. bugunde aynıyım. ogün bana noldu 1 günlügüne ödemmi yaptım hiç bilmiyorum 😅 korktum valla 😅