nurtug canım kanam normal değil değerlerin tam artmamis 2 katına artması lazım tam 2 katı olmasada kata yakın olması lazım lekelenme de var ağrın falan varsa doktora git benim ilk gebeliğim boş gebelikti bazen sürekli nazende ara ara yatsanda yurusemde sızı gibi geçmeyen bı kasık ağrım vardı ve kahverengi lekelenme olurdu kan değerlerinde pek düzenli artmazdi senin dediğin gibi yükselmesi zor ihtimal olan var yle sonradan düzelen ama sen doktorunu dinle boş gebeliksese üzülme üzülmemek elde değil tabi ama en azından sagliklisin hamile kaldığın gibi yine kalırsın bence sen bı doktora gitsen iyi olur kanama iyi değil