Sullyy Merhaba hanımlar 37+0 dayım. Bugun asiri yoğun beyaz akintim var ve bacaklarım ağrıyor sizce bu doğum belirtisi olabilir mi
Bet25 Sullyy o beyaz akıntı bnde coktandır var doktor sorun yok dedi cocuk hareketlenınce daha cok akıyo