yusufalpmom Aysenurdesign canım benımde hıc olmamıştı eltimin bı komşusu yaptıktan sonra olur dedı göbek delıgımın alt kısımlarında oldu ama kılo verdım doğumdan sonra kayboldu
brkeisra Aysenurdesign ben doğumdan sonra popo arasının bile çatladığını duydum o yüzden doğumdan sonra da birkaç ay çatlak kremi ya da yağına devam etmeliyiz bence