Sedefkitir12- yenibirannis ben oldum canım sezeryan 2 buçuk sene önce kişiden kişiye değişiyor bence işk iki gün dolu dolu geldi 3 4 günden sonra azaldı sonra ki bi kaç gün sonrada hiç gelmedi
burcuali38 yenibirannis ilk 1 hafta adet kanaması gibiydi pedle geçirdim sonra 38 güne kadar hep peçete koydum bazen çok bazen az geliyordu ama hep gelmeye devam etti şimdi 44 günlük olduk gelmiyor şuan. Bende ne zaman adet olacam acaba diye bekliyorum 🙄
TgbHmz yenibirannis 10 gün falan adet gibi ped kullandım sonra adet bitimindeki lekeler gibi geldi 34 gün oldu doğum yapalı günde 1 2 damla geliyor sadece
yusufalpmom yenibirannis benım 2 hafta sürdü canım ılk hastanede olduğum gün çok fazlaydı sonrasında hasta bezını dolduracak kadar oldu 7 günden sonra sarı sarı lekelenmeler oldu