Saliha2020 Kızlar 2 gündür baya yorgunluk var bebek hareketlerinde çok az hissediyorum bugün doktora gittim hersey normaldı 32 hafta olduk yarında Nts cekılcem benim olan varmı
happyvera Saliha2020 su sıralar bebek çok hakeretli öyle hareketli ki diyorum kesin doğurcam sürekli baskı hissediyorum 🥺 nst istemedi doktorum
Saliha2020 happyvera su ana kaç haftadız bebek hareketli olması daha iyi hareket yoksa o zaman kötü bence normal benim 2 gündür azdı o yüzden gittim doktora
Gozde_52 Haftaya girdik çok şükür 🙏☺️ bendede aşırı yorgunluk bitkinlik halı var sona yaklaşıyoruz çok normal bebek hareketlerine gelince takip etmeeme gerek kalmıyor benim bebiş epey hareketli diyebilirim öğlen saatlerinde bir durgun oluyor onun harici Maşallahı var 🧿🤭 Rabbim sagsalim kavuşmamizi nasip etsin hepimizin inşallah 🤲🌸 ama hareketlerinde aşırı bir hareketsizlik yoksa stres olma canım uyuyor olabilir yada yeri daralıyor ondan olabilir..
Saliha2020 EzgiiS ben yaşıyorum sırt ağrısı doktor Nts istedi canım sende bi doktora git sancı olabilir
EzgiiS Saliha2020 sadece sağ kasığımda var bacağımda ki ağrı ara ara geliyor onun dışında bir şey yok aslında. Sadece doğuma az kaldı diye temizlik ile baya yoruluyorum ondan mı acaba dedim. Takip edeyim en iyisi olmazsa giderim
EzgiiS Saliha2020 çok haklısınız ama doğum zamanı için yapıyorum biraz yavaşlamam lazım Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin