Sonnur2 6 haftalık gebeyim ama doktorun hesabına göre adet tarihiyle birlikte kesem7 haftalık . Perşembe gitsem bebeğimi görür müyüm ?
FatmaAzra_ Sonnur2 yani rahatlikla imkansiz diyebilirim sanirim. 10. Haftada yumurtanin icinde bi odun parcasi kadar bi fotograf veriyor eline orda gormus olursun su an mumkun degil
FatmaAzra_ Sonnur2 bazen doktor duysa da bebegin kalbi isinmasin diye dinletmeyebiliyor bize 6 da kalp atışıni doktor söyledi var diye 9 da dinletti
Bbsozlm Canım bende 6+4 te bebişi gördüm susam tanesi kadar küçücük kalbinide dinledik elhamdulillah ama kişiden kişiye değişebiliyormuş göremezsen yada kalbini duyamazsan endişelenme çünkü daha çok küçükler 🤗