Elvin72 seni çok iyi anlıyorum canım bilmediğimiz için soruyoruz bazı insanlar değer normal olsa bile korkutuyorlar 2 gün sonra tekrardan kan ver aynı yerde aynı saatte eğer oda sağlıklı bir yukselişse demekki sağlıklı gebeliktir kimyasal gebelikte ve dış gebelikte değer bu kadar düzenli artmıyor canım o yüzden hiç stres yapma stres bebiş için daha zararlı