MerveKaya38 Cnm gunduzlerı hava iyi çok soğuk değil sıcak da değil biz gece kapı açmıyoruz bebisin kaç aylık 3 yaşında kızım mesela şu an eşofman kisa kollu yatarken de öyle 4 buçuk aylık oğlum uzun kollu ince tabi altına pijaması üstünü ben örttükçe oda üstünü acıyo kışlık getırme uzun kollu yakmayan terletmeyen getirebilirsin çünkü öyle aman aman soguk yok henüz ve kaç gün yada hafta kalacaksın