nancy Beeen. 😊 Son 3 ayında el eklemlerim çok uyusuyodu. Gece yatiyodum, sabah kalktığımda parmaklarım hareket etmiyordu, ettirmeye calistigimda fena aciyodu. Doktorum olabileceğini söyledi. 7 Aralık'ta doğum yaptım, bugün uyusuklukta ağrıda yok cnm. Doğumdan sonra duzeliyomus yani 😊