sukran0046 Kızlar 11 haftalı hamileyim tansiyonum çok düşüyor benim gibi tansiyonu düşük olanlar ne yapıyorsunuz nasıl yükseltiyorsunuz tansiyonunuzu
Happydef sukran0046 ara öğün tuzlu ayran içtim hep bide devamlı kraker. 27. Haftadayim 9 7den yukarı çıkmıyor büyüğün 7 ye kadar düştüğü de oldu
snysngn sukran0046 aynı durumdayız. her doktora gittigimde düşük tansiyondan dgl gebelikte yüksek tansiyondan korkarız biz diyip gönderiyolar. aç kalmamaya ve susuz kalmamaya bak dinlen fln diyolar amann ya 😕
sukran0046 Gul91 hamilelikte zararlı degilmi o düşük riskim var benim birde kan cıvıtıcı iğne(oksapar) kullanıyorum bunu kullanırken kafein tüketme dedi dr.
Skarakas sukran0046 benimde bu şekilde. Sormuştum dr ye gebelikte tansiyon bu aralıklarda olur demişti. Tabi siz kendinizi kötü hissediyorsanız dr ye danışın ne olur ne olmaz.
Gul91 Ben normalde çay kahve içmiyordum hamilelikten öncede,ama ben tansiyon sorunumu her zaman böyle çözdüm.Tabi her kesin sorunları farklıdır.Doktor izin vermiyorsa ona birşey diyemem.
Semabkr Happydef eğer eliniz ayağınız kesilmiyorsa kendinizi kötü hissetmiyorsaniz tansiyonunuz çok düşük değil. Benim hayatım boyunca hep tansiyonum 9/7 çok nadir 10 u görürüm. Aslında tansiyonu düşük olanlar daha uzun yaşar diyorlar. Ama bana normal geldi. Genelde düşük olanlar 8/4 ve altına düşük diyorlar
Esraaa4242 9 6 ya kadar kabul ediliyor ki öyle düşük değil tansiyonunuz eğer kendinizi kötü hissediyorsanız kan değerlerinize guatırınıza baktırın
yenianne06 Canim benimki rutin 6 5 yada 6 4 olur buna rağmen bişey olmuyo çünkü bünye farkida var. Doktorum her kontrolde hepmi düşük diye sorar ama yapacak bişey yok buna