İlk bebeğimde 36. Hafta civarında alttan muayene olmuştum. Nst de sancım göründüğü için. Ertesi gün koyu kıvamlı ve kahverengi bir nişan gelmişti. Ben de hemen dogurucam herhalde tıkaç geldi diye düşündüm. Karnım da sertleşip duruyordu. Ama 39+5 te suyum geldi ve doğum ancak o zaman gerceklesti. Yani her nişan doğum belirtisi olmuyor kizlar. Ama her gebelik farklı seyrediyor başınıza gelirse ciddiye alın ve doktorunuza görünün.