Ben zaten kilolu biriydim. 8 haftalıkken hamile oldugumu öğrendim. 83 kiloydum ilk tartıda şuan 88 falan 😪 Göbek bölgem yağlı çoğunluk olarak, şuan 25+5 Haftalık hamileyim ve gittiğim her doktor fazla kilo almışsın diyor. Toplamda 5 kilo kadar anca aldım aslında. Diyet yapayım diyorum onuda beceremedim ama sağlıklı besleniyorum 🤭 sürekli ağlamalarım da cabası moralimi bozuyorlar🙄
belki destek çıkan olur yazayım istedim 🙈