Zeyni_zeyni 6.hafta da başladı ve ilaç almamak için direndim her yediğim çıktı gitti, kafamı klozetten kaldıramıyordum ve artık boğazım tahriş oldu ve su içemez hale gelince mecbur ilaç aldım. Ama günde tek bir tane yetti 3 - 4 yazıyor ama ben tek bir tane kullanıyorum ve hala kullanıyorum 25. Haftayım hala bulantı oluyor. Koku hassasiyeti devam ediyor ancak bunlar kişiden kişiye değişiyor. Yani kimse ile kıyaslamayın kendinizi. İlaç almaktansa korkmayın tek alın yetmezse 2 alın doktor ile konuşun. Doğal olan şeyler tüketin bebeğe de zarar olmaz hiç düşünmeyin. Biz gayet sağlıklıyız mesela. Aklınıza hiç kötü şeyler getirmeyin. Herkesin hamileliği kendi bünyesine özelmiş. Tek derdimiz mide bulantısı olsun süreli zaman geçer elbet. Her anın tadını çıkarın derim ben naçizane. :)