Kızlar merhaba ben 4+5 im. İki defa test yaptım ikisinde de çok net şekilde ikinci çizgi çıktı. Göğüste hassasiyet şişlik, sık idrara çıkma, kasıklarda ağrı, halsizlik belirtilerim var. Kan testi vermedim henüz. Daha yeni öğrendim doktora gittim direkt ultrasona aldı kese gözüküyor gebesin haftaya gel daha net bakalım dedi kan almadı. Çarşamba tekrar doktora gideceğim ama içim çok huzursuz. Kese gözüküyor ama kese boyutu olan GS 0.61 cm yazıyor ultrason kağıdında. İnternetten baktığımda kesenin daha büyük olması gerekli yazıyor bu haftaya göre. Ultrason kağıdında keseye baktığımda çok küçük duruyor acaba sağlıklı gebelik mi değil mi diye düşünüyorum. Belki kuruntu yapıyorum. Ama ilk hamile kalışım pek bilgim yok. https://photos.app.goo.gl/LPJpVDVSXvg8rffQ7