Papatyam27 Kızlar 15 haftalık hamileyim 2 ay olacak belimden sol popoya kadar bi ağrı oluyor biraz iş yaptığımda sizdede var mı böyle bi sıkıntı 🥺 hacamat yapılır mı hamilelikte sizce yaptıran var mı hiç ?
Rreka Papatyam27 bende de vardi hem hamilelik hem de siyatikten kaynakli oluyor. Su an 33. Haftamdayim hala daha cekiyorum. Cok is yapmayin dinlenin gerci yatinca bile agriyor
Papatyam27 Rreka kesinlikle saatler sonra anca geçiyor yada bi gün sonra falan resmen kıvrandırıyor evde ki işleride yapmadan olmuyor