Merhaba ben ikiz gebeyim 22 haftalık bebeğin birinde kalp sıkıntısı var diyorlar sıvı alınıp kromozon bozukluğu olup olmadığına bakmak istiyorlar sıvı alınması riskli diyorlar çevremde down sendromlu olma ihtimali var diyorlar %1 aynı şeyi yaşayan var mı yada sıvı aldıran fikir almak istiyorum.