Yenianneperci35 Merhabalar arkadaşlar🌸 Bugün bebeğimize e bebekten baby plus canyon model bebek arabamızı aldık:) acaba aranızda kullanan var mı? Memnun kalan ya da kalmayan yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim🤗🙏🏻
Kcvelek Yenianneperci35 bi ebebek çalışanı olarak çok önermiyoruz aslında :( hem çok ağır ve hantal hemde çocukla çok zor oluyo. Ama beğendiyseniz iyi günlerde sağlıkla kullanın❤️
hilalaktascelik Yenianneperci35 Ben de bundan aldım özellikleri de hoşuma gitti ama doğumdan sonra kullanacağım inşallah iyi olur
beyzzsenturkk Yenianneperci35 9 aydır kullanıyorum çok memnunum yeğenimde kullanıyor yakınlarımın hepsi aynı arabayı kullanıyor
Busramomy Yenianneperci35 çok güzel bir araba ogluma almistim 3 yıl önce ama bagajda çok yer kapliyor evde çok yer kapliyor asonsor olmadigindan bebegimde dışarı cikmak eziyetti en fazla 10 kez kullanmisizdir şimdi kendi evimize geçtik 5. Kat ve asonsor yok gene 🤭 2. Ye hamileyim bunu saticam baston alicam 2 cocukla dışarı cikmak bu bebek arabasi ile imkansiz olur 😔 ama cidden çok güzel şık konforlu bebekler için rahat bir araba
Yenianneperci35 Kcvelek yaaaa ciddi misiniz🙈🙈 ama inanın hiç hafif ve küçük olarak yoktu sanki😅 ya da önerebileceğiniz hangisi olabilirdi🙈🙈 gerçi geçti artık ama en azından karşılaştırma yaparım:)
Lina92_ Kcvelek Kcvelek önerdiğiniz kabin tipi travel sistem bebek arabası var mı acaba ? Prego aria dışında bana sırt kısmı sağlam gelmedi
Mellygt Kcvelek merhaba ben hala arayistayim çift yönlü travel olmayan uzun yıllar kullanabileceğiniz pusetli ve uygun fiyatli bı bebek qrabwsi arıyorum ilk gebeligim malesef bebek arabalari hakkında pek bi fikrimde yok yardımcı olabilirseniz inanılmaz mutlu olurum
Betustrkmn Kcvelek ben kraft Kenya modelini aldım. Hafif ve kolay katlanıyor kibar hem. Siz ne düşünüyorsunuz?
EbruBoluKaya Bende aynı arabayı aldım kırmızı olanını kasımda doğum henüz kullanmadım ama ben çok beğendim. Büyük olması benim için problem değildi arabamız yok toplu taşıma kullanmıyorum o yüzden konforlu olmasını istiyordum
Yenianneperci35 EbruBoluKaya ben de biraz göze görünür bir de kaliteli görünmesi önemli:) ama tabii bir tık küçük de istiyordum ama yoktu öyle hiç
Yenianneperci35 hilalaktascelik güzel günlerde kullanın🥰 benim de doğum nasipse ocakta artık havalar güzelleşince kullanacağım
Yenianneperci35 beyzzsenturkk yaaa bu yorumu gördüğüme çok sevindim:) bakalım biz de kullanmak için sabırsızlanıyoruz🤗
Kcvelek Lina92_ travel olarak sadece chicco good plus var ama normal olarak hamilton r1 e bakabilirsiniz hem hafif hem tek elle kapanabiliyor. Onun dışındakiler asansör yoksa tam bi eziyet olabiliyo. İlk oğlumda almıştım ama 5. Ayında sattım o yorgunluğa dayanamadım
Yenianneperci35 Busramomy bizim arabamız da küçük ama yapacak bir şey yok artık🙈 çünkü öyle bir tık küçüklerde istediğim tip yoktu. Ben de 3. Katta oturuyorum asansör yok:) ne yapacağız acaba🙈 şu an kullanmıyor musunuz
baybarsmom Yenianneperci35 bebek arabasını cok uzun süre kullanamayacağım için 3400 e aldım canyonu mart ayında. Ağır biraz ama iş görüyor cok pahalısına gerek yok
Yenianneperci35 baybarsmom mart ayındaki fiyat bir de şu anki fiyat harika:) biz 6 bine aldık. Bakalım deneyip göreceğiz:) aslında parasına göre konforlu görünüyor umarım bebişlerimiz de rahat eder🌸🙏🏻
EbruBoluKaya Yenianneperci35 sağlamlığı Banada iyi geldi gerçek anlamda kullanımı rahat bence içinize sinsin güzel günlerde kullanalım
Busramomy Yenianneperci35 yok kullanmıyorum 1 senedir oylece duruyor letgoya koydum satcam baston alcam yerine 🤭
baybarsmom Yenianneperci35 bence de fiyatına göre gerçekten kullanıslı puseti ayrı takılıyor öne ya da kendinize çevirebiliyorsunuz pusetide diğer yatak gibi olanını da şık yani 😅
Yenianneperci35 Busramomy yaaaa. Biz kullanınca görücez bakalım🙈 ama mecburdum almaya ocakta doğum nasipse sonrasında illa ki pusetli almam lazımdı
Yenianneperci35 baybarsmom evett bencede:) puseti bir süre araba koltuğu olarak da kullanılıyormuş:) yastık kısımları da yumuşak geldi🙈 siz de beğenmişsiniz tek değilim:)
Busramomy Yenianneperci35 5. Kattan indirip cikartmak zorlayici olduğundan kullanamadik ama gayet sağlam ve rahat yani hayırli olsun rabbim ağız tadıyla kullanmayi nasip etsin inşallah 🥰