Elifssudee İlk gebeliğimde hiç ağrım yoktu, ama şuan ki gebeliğimde regli ağrısı gibi sürekli ağrı var arada sancı giriyor vs. Geçen doktora gittiğimde magnezyum yazmıştı. Bebek büyüdükçe rahimde büyüyor ve kasılmaların ağrıların olur demişti. Kontrol zamanınız yakınsa doktorunuza söyleyin bu durumu ilaç verir belki