Efoo05 canım benim de bebegım tam 32 ay memede uyudu, memesiz asla uyumazdı. Gece sureklı uyanıp memeyle dalardı. 31. Ayda hamile olduğumu öğrendim. İlk iş meme konusunda bebeğimi hazırlamak oldu. Önce arada süt verdim inek sütü, artık mememde süt kalmadı, senin süte ihtiyacın yok, annenin memesi yoruldu biraz dinlensin falan gibi yaklaşık 3 hafta bu şekilde hazırladım. Önce uyku harici memeleri kestim. Yani ağlarken, istediği olmadığında, düştüğünde falan meme isterdi onları kestim. Sonra da bebeğime artık meme süt yapmıycak çünkü ihtiyacın yok hadi ona teşekkür edelim bize süt verdiği için dedim. Önce ağladı. Ama ona memenin gitmediğini sadece sütün olmayacağını anlattım. O zaman sakinleşti. Çünkü bebekleri üzen bence süt değil memedeki o sığınma duygusunu, o sıcaklığı kaybetmek. Sütü kestim ama memeyi kesmedim ben. Dedim ki ne zaman istersen onu görebilirsin ona sarılabilirsin. Öpebilirsin. Sadece sütü bardaktan içicez. İnanki bu kadar kolay olacağını tahmin etmedim. Bi gün ağladı sadece ertesi gün anne meme sevicem dedi, sevdi o kadar. Asla meme görmek istediğinde kaçmadım. Hemen gösterdim sarıldı öptü uyudu ama emmedi. Çok kolay bi süreçti. Memede uyuduğu için benimle yatardı, memeyi kesince ertesi gün ben odamda yarıcam dedi. Odasında tek uyuyor şimdi.Sadece dalana kadar yanında kalıyorum o kadar. Şimdi de 2. Hamileyim 2 senede kesicem bu kadar kolaylık olduğunu bilsem uzatmazdım. Sende kararlı ol ve ona zaman ver duygularını yaşaması için. Sütü kes ama memeyi kesme bence o sığınağından aniden koparsa çok sarsılır.