Merhaba kızlar adetim 3 gün gecikti sonra kahverengi akıntım gelmeye başladı 1 hafta 10 gündür aynı şekilde kahverengi lekelenmem var test yaptim pozitif doktora gittim acilden girip alttan bakıldı ve kanaması var dediler iğne yapıldı düşük yapmayım diye şimdi de ara ara karnım adet olacak gibi ağrıyor ve kahverengi lekeler kesilmedi yaşayan var mı bu durumu ne yapmalıyım çarşamba günü randevum var bebek 6 hafta 2 günlükmüş kalp atışını dinledim