Merhaba arkadaşlar bugün beyhekim de bebeğimi görmek için gittim doktor gerçekten çok iyiydi çok ilgiliydi fakat ne ultrason resmi verdiler ne doğru düzgün ekran var ne benim ekranı görebileceğim ortam var sağlıklı olduğunu öğrendim fakat ben resmini de alırım hazır daha sa büyümüşken demiştim ama maalesef devlet hep böyle mi 😄🥲