Sağlık ocağına cuma ( bugün) sabah 09.10 da kan tahlili verdim. Öğleden sonra çıkar enabiz a yansır dediler . Sonra yine aradım biz il merkezdeki hastaneye gönderdik dediler. Pazartesi bize gelir ama sisteme ondan önce düşer dediler. Aranızda bilgi sahibi olan bu durumu yaşayan var mı ? Demekki hala bakmadılar .. ya da baktılar sisteme girmediler bugün 5 e kadar bekledim ama sonuç yok