Leyla1993 Kizlar sizdede tansiyon kalkınca kusuyormusunuz?Ben kusmadan rahatlayamiyorum.biktim artık baş ağrısından tansiyondan.bunlar olmadığında normal yaşıyorum.ama olduğunda hayatdan beziyorum