Edaa1334 bende sizinle aynı haftalardayım, çok tedirgin oldum magnezyum vermişti doktorum kullanmıyordum onu kullanınca kasık ağrım geçti. 3 4 gündür kullanıyorum çok faydasını gördüm bugün kullanmamıştım yine ince bi sızı gibi oluyor az sonra içeceğim. Maden suyu içiyordum hergün ama yeterli gelmemiş sanırım. İlk çocuğumda böyle değilim bu hamileliğimde bel, kasık ağrısı çekiyorum çok şiddetli olmasada