Hatunnn Fatmadamlasimay valla icmedim bn canim ama doktoruma bitki cayi icebilirmiyim dedm adacayi olmayan bse icebilirsin dedi 37 haftadayim
Ozgeozge Dr sordum abartmadgın sürece zararı yok düşük tehlikesi olanlara önermiyorz dedi bi probleminz yoksa bişy olmaz tabi siz yinede abartmayın günde bi bardak içenlerde varmş