Kızlar maalesef şifayı kaptım yani başımda bol bol limon mandalina herşey koydum tat almıyorum burnum nefes almakta zorlanıyorum suyumun içine limon sıktım bol bol uyumak istiyorum gözlerim acıyor napsam en hızlı geçer ve bebeği etkiler mi bu😷
Vee çok kötüyüm kızlar ya halim yok halsizlik var bugün doktora gittim şikayetimi soyledim bol bol meyve su iç dedi ve ağrın çok olursa parol iç dedi😭
Napacam kızlar ya çok kötüyüm iştahım bile kapandi başım ağrıyor😭😭