Ezo667 Gulmasal geçmiş olsun canım benim. İçim rahatladı biraz o zaman benim gebeliğim güzel gidiyor demekki
Gulmasal Ezo667 evet canim saglikli gozukuyor uzulme niye bilmiyorum ama doktorlar hep yapiyor bunu🤷🏻♀️
Cikcik00 Ezo667 benim profile bakabilirsin benimde az arttı sonra düştü kanamayla gitti sonra kendi özel de dış gebelik dedi devlet değil dedi değilmiş ama normal de olmadığı için düştü işte kendisi beta binlere gelince ultrasonla gözüküyor zaten