Comeasli yani kendi doktorum olmadığı için başka doktora gittim. O kadın da doçentmiş ben bilmiyordum. Kanala girmiş vs demedi ama artık her şeye hazırlıklı ol dedi bir de intörnler vardı yanında aşırı soru sormadım zaten Salı günü kendi doktoruma tekrar gidicem. Eğer şu an kanala girmişse de valla o kadar enerjim yerlerde ki ekstra olarak hiçbir şey yapamıyorum. Hastane evime çok yakın arabayla gittiğimiz halde biraz yürüsem bile aşağı doğru baskı oluyor o yüzden bir şey yapamıyorum