Benim bebeğimin cinseti kız ve tansiyonum düşüyor nefesim daralıyor bazen gözlerim kararıyor normalmiş ama bebekten dolayı genelde kız çocuklarında olur demişti teyzem tansiyon düşüklüğü onunda 4 kızı 2 oğlu var kızlarında hep tansiyonu düşmüş oğullarında düşmemiş tabi ne kadar doğru bişey bilmem ama öyle derler bizimkiler