Kızlar 28+2 idrarda şeker poztf cikti önceden yoktu şeker testi yaptrmadim bu güne kadar şeker de normal di bi kez de açlık tokluk verdim,doktor olablr bazen gebelikte çıkıyo diyo ama gizli şeker olablr diyede testi tekrarlat bide açlık tokluk ver dedi pazartesi tekrarlatcam böyle poztf cikip şeker normal olan var mı.