dmla-01 Vajinamin iç kısmında daha önce yaşamadığım bir ağrı var çok şiddetli olmasa da ara ara kendini hatırlatıyor genelde de oturup kalktığımda ağrı hissediyorum kas ağrısı gibi bir şey sanki ciddi bir şey mi acaba doktora gitmeli miyim?
dmla-01 Enfeksiyon böyle bir ağrı yapar mı acaba daha önceden enfeksiyon olmuştu ama bu şekilde belirti vermemişti doktora gideceğim de işte randevu bir türlü alamıyorum olmuyor