EbrKzlky Sıvı testi yaptılar alttan ve üstten kontroller yaptılar bi sıkıntı görülmedi nst de biraz sancı çıktı dikkat et dedi ağır bişey kaldırma dedi serum verdi şuanlık bir sıkıntı görülmüyor ama tekrarlarsa gel yatış yapalım ağır bişey kaldırdıysan sızmış olabilir yada idrar kaçırmaylada karışmış olabilir dedi bebiş ve su ölçüsü iyiymiş