cmom ben transfein 12. Günü adete 2-3 gun kala yaşadım. Tüp bebekle gebe kaldim önceki transferlerde olmamıştı. Günlük akinti icinde pembe kahve arasi sumuksu bi akinti gibi oldu. Kesinlikle kan degildi ve yerlesme olduğunu anladim ama kimseye soylemedim test gününe kadar